2014年1月23日 星期四

搽搽搽

我呢兩日做得最多既唔係打機, 唔係食薯片....
 
 
而係拎住支cream, 得閒無事就搽搽搽.....
 
 
因為濕度實在太低, 不能再低....百分之十幾......
 
 
好彩之前同對手做"補水工程"做得叫做夠,
 
 
呢幾兩日對手都冇起哂皺紋......又爆哂...
 
 
比較正常啦....
 
 
打個比方, 我一日搽6次, 0係呢兩日, 我就搽夠8次或以上,
 
 
唧出黎既份量仲要比平時多, 務求D cream既"覆蓋率"可以去到九成以上~~~~
 
 
就係成既份量多左, D cream用到去盡頭既時候, 就變得好難唧.....
 
 
要出盡力唧.......
 
 
由於我太大力, 搞個支cream都變左形.......(塑膠做, 唔係硬屈屈)
 
 
唧極都仲有........
 
 
不過我前幾日都買定多一支擺0係度, 唔想"橋起手"冇得用....
 
 
即使之後一兩日暖番, 濕度高番.....
 
 
做人總要有幾手準備~~
 
 
天氣最暖可以去到20度.....我好滿意啦.....
 
 
天氣太凍真係唔好....我就冇所謂, 不過長者們就多病痛....
 
 
而家我就鍾意暖少少, 天氣好既新年啦~~~
 
 
前個星期, 有位auntie話, 冬落左雨, 新年就好天架啦...
 
 
呢番話我以前都好似聽過...有咩根據?? 命中率有....??%

4 則留言:

  1. Agree with u Alison, it is so so dry in these days. Have u tried St Ives's intensive healing cream? It is sold in Parkin Shop & is quite good for my drying hands.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎....即使琴日開始轉天氣, 濕度高番, 對手既感覺都好似仲係乾爭爭.....
      我知St Ives's有出呢個呀, 佢既質地易唔易推架?

      刪除
  2. This cream is not thick nor sticky, so to me it is easy to apply on the whole body after bathing. St Ives have a lot of preparations, so may be u go to see which one suits ur skin. Haa Haa it seems that I am promoting the product.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈~~唔緊要喎, 大家當交流下, 我都好想知好唔好用, 不過身邊就係冇人用呢個牌子~~~
      佢都好似出左好多個唔同既系列喎........ 好似來自美國的?

      刪除

Hello~