2014年1月5日 星期日

OUT?

雖說過左聖誕一個星期多,
 
 
但又未到農曆新年...
 
 
"領X"有少少懶LOR....
 
 
播果D音樂仲係"聖誕到不能再聖誕"....
 
 
不過, 而家播賀年歌又好似早左少少....
 
 
所以最好就係唔播...
 
 
仲有呢.../公屋既節日佈置係唔係交由各樓自己去決定? 我意思時間...
 
 
因為有D巳經換上"新年燈籠"....而我住緊果棟就仲"聖誕ing"....
 
 


9 則留言:

  1. 我知,我知. 因為1月7係東正教聖誕, 所以你度仲係聖誕ing. 哈哈哈 (你信一半好喇)
    東正教仍沿用儒略曆(Julian Calendar),比現時我們用的公曆遲了13天,公曆1月7日,正是儒略曆的12月25日,亦即聖誕節。 2010年12月28東方日報

    回覆刪除
  2. 有點聲氣...=有人氣
    有點顏色...=好過無聲無息.

    回覆刪除
  3. 我自己屋企都係剛收起棵聖誕樹咋喎~~因為太懶!
    丫, 我無留意大廈改左裝飾未tim...

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家先一月頭, 唔使咁快掛新年野啦~~

      刪除

Hello~