2014年1月11日 星期六

小病一場

0係呢D一時又濕, 一時乾, 一凍一暖既日子,
 
 
連人都好易病, 何況家禽?
 
 
我都唔知點解我會加入"傷風感冒大軍".....好彩我只係small potato...
 
 
即係只係流鼻水, 不過又鼻塞.....初時係有少少喉嚨唔舒服, 肌肉有少少痛,...
 
 
不過0係家人既"強迫之下, "迫"左我買藥食....
 
 
原本我想用天然療法架....即係乜都唔做, 照平時既生活模式......
 
 
 
不過既然家人都話藥錢佢地找數....當然樂意之至啦~
 
 
講到底...都係錢作怪...
 
 
未食之前, D鼻水就係隨傳隨到....
 
 
食左之後, 就好好多, 次數減少好多~~~不過都係鼻塞塞地........聞唔到咩味咁滯......
 
 
不過咁喎...我食果隻藥唔係"無睡意", 係食左會眼訓...不過我食左竟然好精神....
 
 
算啦, 我但求唔好頭痛就可以啦....
 
 
下星期初又凍番, 都係要食多d野保暖了了了.....哈
 
 
我

8 則留言:

  1. 小心身體!病左就無胃口試食啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係架...因為我係"長期餓底"......我好擦得架.....
      病左有咳, 我一樣照食古力, 薯片......哈哈....以毒攻毒

      刪除
  2. 回覆
    1. 多謝王子關心, 琴晚都叫訓得唔錯, 今朝又好番D啦~

      刪除
  3. 回覆
    1. 而家叫好好多, 有少少咳....可能塵多...哈
      仲有少少鼻水...唔理LU, 由佢自己好番........

      刪除
  4. 回覆
    1. 都叫好番哂~多謝關心~
      不過仲有DDDD咁多多多鼻水.......我當好番哂架啦~

      刪除

Hello~