2014年1月21日 星期二

Hazelnut Cappucino@Pacific Coffee Company

前幾日, 當我出巡時, 回程前去左P.C飲番杯既時候,
 
 
我既選擇困難症又開始發作.....
 
 
chocolate paradise? 新年桔味latte?
 
 
前者我就飲得多.....桔味既又好似太冒險....
 
 
正當佢地打緊交之際, 我望到menu上有hazelnut latte (冇錯, 又係榛子)既旁邊仲有一項,
 
 
就係hazelnut cappucino~
 
 
點解我唔早少少發現到佢呢? 早D就唔使開戰啦...哈
 
 
於是我就叫左tall size, 瓦杯上, 38元~
 
 
 
不消一會, 就送到了~~
 
 

我唔係咁鍾意用紙杯飲啡既原因有很多,
 
 
一係唔環保, 二係好似失去左飲啡果種風味, 情調.....
 
 
三係少左個賣相, 紙杯係睇唔到個頂頂 咁fluffy個樣lor.....
 
 
個頂頂整得都幾高~~~
 
 
仲好挺~ 冇因為我了下佢, 飲啖而塌下來~~~~
 
 
唔知點解, 有少少梳乎厘feel~
 
 
都叫幾有奶味~
 
 
有榛子味既係啡, 而唔係泡泡~
 
 
味道不濃不淡~岩岩好~~
 
 
如果閣下有吃番件餅, 都唔太會變得無味~
 
 
唔錯唔錯~~~
 
 
聽日再講我食D咩啦~
 
 
 
 
 



13 則留言:

  1. 有時, 紙杯是裝不滿的, 只有八成滿,甚至六成。我的同事更有數次走回頭投訴, 要再盛滿一杯....

    回覆刪除
  2. 我啱啱飲完 M 記焦糖咖啡。。。
    呵呵呵。。。
    好過無。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. M 記焦糖咖啡....也不平架....

      刪除
    2. 我朋友個朋友係M記店經理,
      佢話M記大約平星記三成左右!

      刪除
    3. 三成都幾多喎....平之餘品質都唔差~~~~
      你地有冇飲新出果隻金莎啡??

      刪除
    4. 無錯, M記咖啡都唔差....._哈哈, 我只飲M記朱古力咖啡....
      有機會去試下果隻金莎啡

      刪除
    5. 佢尋日都叫我嘗試新口味。。。
      But。。。
      我唔敢囉。。。
      哈哈。。。
      都係對我嘅焦糖專一啲好啲。。。

      刪除
    6. 好似仲出左白古力啡? 好想飲.......
      枝仔儲夠印花換到一杯未呀?

      刪除
  3. 阿靜妳好似好耐冇去嘆啡喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個個星期都有飲, 不過飲來飲去都係同一樣野....哈哈

      刪除
    2. 同一樣嘢好呀。。。
      包無死錯人呀。。。
      哈哈。。。

      刪除

Hello~