2014年1月26日 星期日

ASAHI 蜂蜜紅茶牛奶夾心窩夫

呢個0係零食屋買既, 原價15.8, 折左之後就14.4~
 
 
一盒有6小塊, 獨立包裝~~~
 

好坦白講, 如果唔係果日有咁岩有七折, 睇怕我都唔會買.....
 
 
我買果陣就七折, 閣下買果陣就要留意一下仲有冇折啦~~
 
 
以前都食過窩夫夾心既零食, 都係麻麻, 原因係個餅偏濕....
 
 
唔知係受天氣影響, 定係受個夾心影響.....
 
 
不過今次我係好明顯受"期間限定"影響.....加埋我一向對紅茶類既東東都OK有興趣既~~~
 
 
加埋加埋.......有王兄找數, 我直頭唔使諗啦....哈~
 
 
 

佢唔係大塊架, 不過要一口食哂亦可以既, 就丁丁點兒難, 難度為2星(5星最難)...
 
 
大家可以見到個餅上面有一點點既黑點, 請放心, 唔係品質出現問題,
 
 
呢個係茶葉黎架!!
 
唔好意思, 呢個影唔到佢D CREAM係點....不過係薄一層, 呈極之淡既紅色~~
 
 
我可以聞到味道既主要來源係來自中間既cream~~~
 
 
不過CREAM係帶有少許甜味, 唔係砂糖既甜味, 因為砂糖既甜味比較重, 呢個就較為清香~
 
 
原來係三溫糖~
 
 
夾心既茶味同三溫糖味係3.5: 6.5~
 
 
不過, 當我咬塊餅既時候, 都仲可以咬到紅茶碎, DD啦~ 釋放到少許茶味啦~
 
 
塊餅做得都係偏濕, 唔算脆, 亦唔係"林之之"....
 
合格...
 
 
不過我唔想試埋其餘果2隻味了.......
 




2 則留言:

  1. 紅茶類東東我都有興趣試.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個都叫唔錯....不過市面上紅茶類東東始終唔係太多....遇上到又未必好食呢....

      刪除

Hello~