2014年1月14日 星期二

FritoLay Cheetos忌廉燉菜粟米條

呢個0係零食屋買既, 原價10.5元, 折左之後就9.5元~
 
 
 
以我記憶所及 (可能, 只係可能), 零食屋好似好少入FritoLay既粟米條.....多數都係7仔或OK有....
 
 
不過偏偏呢2間就係唔入......同埋一個就草莓祭ing, 一個就新年貨ing....
 
 
所以今次見到呢個都要支持一下....
 
 
同埋本身我都OK鍾意食"粟X燒"既~~~
 
 

唔講唔覺, 呢個冬天我都好似食左唔少忌廉燉菜有關既零食......
 
 

佢同"粟X燒"既大小與長度係冇咩分別.....可以話係接近一樣.....
 
 
就連粟米條本身既口感都好似~~!~!
 
 
好脆口架~~~不過佢呢個味就冇味粉"come"0係面~
 
 
味道本身, 佢一D都唔甜, 只係有既濃厚又香既忌廉味~~~
 
 
唔係唧0係蛋糕果D甜忌廉~~
 
 
同埋菜味亦岩岩好, 唔太有草青味...不過都可以食到菜味, 似西蘭花為主多少少~
 
 
LIKE~
 
 
都幾好味呢~~~
 
 
之後我都曾經見過佢一次, 不過因為"苗"到有新target巳放棄左....哈哈哈~
 
 





4 則留言:

  1. 粟乜燒,我都鍾意食架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你鍾意食咩味呀 ??? 我就OK鰻魚~同期間限定既new orleans味~

      刪除
  2. 唔知點亢5我唔係好鐘意粟乜燒O既出品呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解既???
      我而家都好少食港產版........除非有特價~~~

      刪除

Hello~