2014年1月10日 星期五

OREO草莓牛奶夾心軟曲奇

呢個0係7仔買既, 28元一包, 一包有10小包, 獨立包裝~
 
 

呢個係同之前果個OOO一齊買既~
 
 
不過我買果陣佢就被擺0係相當唔起眼既位置....
 
 
佢呢個軟曲奇, 我對佢既評價係壞多過好....壞既係佢唔太重OOO味....二來佢出新味道唔及迷你包咁快....
 
 
不過我係OOO既粉絲, 就試下啦~
 
 
我幾鍾意食日本零食既原因之一係, 好多時都有零食既"解剖圖"~令我更清楚入面有咩~

都係迷你包~ 個包裝都好少女, 帶有少少夢幻感覺~
 
 
佢呢個係軟曲奇, 嚴格黎講我本人覺佢似蛋糕既質地....
 
 
完全唔似曲奇, 又唔係軟...唔係"Mrs FiXXXs"咁軟...偏似蛋糕...
 
 
不過就係偏濕既蛋糕....
 
 
食起上黎可能麻煩少少, 因為有少少碎走左出黎...除非閣下一口食哂啦~~~
我冇可能"擰一擰"佢, 睇下入面係唔係有草莓醬....掀又唔係....一掀就爛哂......
 
OOO味一如以往, 貫徹左佢軟曲奇既作風...係唔太出既...
 
 
至少比之前果個post 既差好多.....不過又未至於冇...少D咁啦~~
 
 
草莓醬係"軟pat pat"既, 清淡既草莓味, 既不甜也不酸, 同呢個軟曲奇都叫"OK有計傾"既~
 
不過就草莓味可以濃少少就再好D~因為都係幾清淡下...
 
 
呢個合格有餘, 不過比之前果個OOO差...
 
尚可一試~
 
 


8 則留言:

  1. 回覆
    1. 一個係脆脆古力, 一個係軟曲奇, 不過脆古力好好多~~~~

      刪除
  2. 阿靜,妳唔“擰一擰“,
    咁有冇“Lam 一個Lam“佢先?

    回覆刪除
  3. 係喎...食得O既,梗要Lam 一個Lam 啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個就算LAM佢我都冇咩特別感想.........餅乾都會LAM既, 不過軟曲奇就咪了~

      刪除
  4. 咁少女O岩晒我~~哈哈!! 買返工食下都好~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個promotion都做左個幾星期....唔知賣哂未~
      不過成舊野都林林地, 岩嘛?

      刪除

Hello~