2014年1月13日 星期一

週一頭碎

  • 哎呀...我個"古力倉"竟然吉哂?????????????
  • 原來而家D盆菜都唔平喎......4百+....
  • 黏太耐膠布, 對皮膚都唔係好事....今晚就試一晚一邊腳唔黏~
  • 左腳差唔多好番, 右腳"篤"下都有少少痛...右腳仍需膠布.
  • 點樣可以用最少既時間做最多既事, 執行得最完美....果間餐廳既員工...真係學習一下...
  • 我地成家都食左誠實豆沙包.....
  • 我係一個十分, 極之記仇既人......哼
  • 去超市就梗係要排隊等俾錢架啦....唔等得就咪買啦...
  • 點解有D商場仲可以播聖誕歌???
  • 我好好彩....今個星期食到一次翠華既菠蘿包.....行運了

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀........搞笑......不過CS櫃台換左賀年野~

      刪除
  2. 古力倉冇貨咁大鑊!咁快啲去買貨啦!
    盆菜....其實真係好貴架!
    真係食咗誠實豆沙包?阿靜,我問妳,妳靚唔靚女?唔俾諗,即刻答!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺我呢排食古力食多左好多....,琴日我就買左D cereral bars, 係杏仁味, 又可以食甜野, 又少D糖...(一半或以上), 又比較有營養.....
      屋企決定簡"美XMX"...!~
      我唔太靚....未化妝前.呵

      刪除
  3. 十月都係拝年時、1月仲有Christmas song 聴、吾過分 Hahahaaaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~~不過好似聽"財神到"岩數少少...~!!
      大大人你地會唔會慶祝農曆新年呢?

      刪除
  4. 回覆
    1. 而家古力倉暫時封倉....因為前排食太多...
      不過開左個新倉...叫cereral bar倉...哈哈...一來少一半糖份, 又可以食多D穀物, 多D纖維......最重要係可以滿足我想食甜野果種心癮...哈哈哈

      刪除

Hello~