2014年1月12日 星期日

森永大咀鳥花生朱古力家庭裝

呢個0係萬寧買既, 19.5元一包, 一包入面有8小袋~
 
 
 
我都估唔到萬寧有呢D糖果賣~
 
 
佢都係擺0係賀年糖果那一欄架~ 我個人認為萬寧D賀年糖果好似多樣化少少.....
 
 
講番大咀鳥, 我直情未睇過呢套卡通片, 好似"亞X"播過既~亦知大咀鳥成日出新味, 都好似出左好多年啦~ 都仲係咁受歡迎~
 
 
我之前食過佢"薯仔味"古力, 係有少少薯仔味, 不過又好似冇咩WOW effect....
 
 
不過我就好似偏偏未食過佢最原味既花生朱古力喎...
 
 
難得遇上, 當然要一試~
 
 
 
佢既包裝都好適合擺0係全盒入面既, 不過你個全盒可能要比較大先得.....
 
 
大咀鳥......你好可愛呀~~~~
 
 
包裝既顏色好鮮明, 令人好精神~更想快D去"解剖"....包古力...
 
 
大約有8粒左右....因為每次食我都有數, 不過我既記憶係好短暫.....好快唔記得了....大約啦..
 
 

佢既大小, 大約同"MM"既花生古力差唔多~
 
 
呢個既表面仲要"令"D~ 0係未食之前, 我好主觀認為, 表面太"令", 個味道會好假...(因為累積太多EXP...)
 
 

(唔好意思, 太細粒, 而貴人對手係唔靈活果款....冇可能影到佢橫切面....)
 
食落去, 絕對唔係果回事~~~~雖然朱古力味唔算非常濃厚, 不過真正既主角0係花生~
 
 
我食到唔只淨係花生, 好似仲有少少威化之類0係古力同花生之間,.
 
 
食落去既可以食到花生香之餘, 又有多一重口感~
 
 
一包實在太少.....唔覺唔覺就食哂....
 
所以佢只係0係我既宮殿僅僅生存左數天....哈哈哈
 

10 則留言:

  1. 大咀鳥d花生好脆. 我like架.

    回覆刪除
  2. 我鐘意入面有脆米個D~~~ 次次睇你個BLOG 就好掛住香港D 零食 T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁睇黎我要再加倍努力.......令你再掛住HK零食~~~哈

      刪除
    2. 嗚嗚嗚。。。。。。。。

      刪除
  3. 我以前有食佢隻細箱裝朱古力,仲有好細粒既大咀鳥公仔送!

    回覆刪除

Hello~