2014年1月9日 星期四

Oreo草莓牛奶脆朱古力

呢個係7仔買既, 13.9元一包~~
 
 
P.S. 而家零食屋都有賣, 好似仲平少少~
 
 

懶左幾日, 都要寫番D食X3~~
 
 
不過由琴日開始, 貴人開始流鼻水,又鼻塞....真麻煩....
 
 
唯有....訓多DD咁多多啦...
 
 
0係一時濕一時乾, 一時暖又一時凍既日子....大家要好好保重.....
 
 
7仔而家好似promote"草莓祭", 即係有好多草莓味既零食~ 都係古力之類....
 
 
我只係留意到OOO.....今次7仔入左2隻OOO, 我都有買, 一係呢個, 另外果個我聽日再講~~
 
 
佢呢個迷你包, 一直都有出新味, 隻隻味既質素都好高, 令我唔會太計較價錢~~ 雖然之後知零食屋有售, 係就係"唔鋸"....不過"早買早享受"....
 
 
 

佢大約有一節手指咁長, 絕對係可以食得好方便~
 
 
佢今次呢隻味, 係將草莓牛奶醬為topping sauce, 唔係撈埋0係入面,
 
 
大家0係相入面見到淺粉紅色, 斜紋既就係佢啦~~~
 
 
係就唔係多, 不過佢輕輕既酸甜味就同OOO好夾, 始終OOO先係主角...唔可以"妹仔大過主人婆"嘛~~
 
 
而OOO呢個, 係好脆, 佢本身既白色夾心包實OOO, 不多不少, 成個古力balance得唔錯~~~
 
 
十分OOO~~~~~
 
 
入面都有相當多既OOO呢~~~
 
我唔係一次一粒, 而係一次2-3粒....所以"炸"一聲就...哈哈哈....
 
唔錯唔錯~
 




7 則留言:

  1. 日本oreo真係好多味道選擇

    回覆刪除
  2. 好似好好味咁喎。。。
    雖然我唔鍾意000。。。
    不過我勁鍾意草莓。。。
    我去過好多間零食屋都唔覺有佢嘅???
    可能無為意啦。。。
    一陣出街就去買。。。
    唔該晒!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好似都係擺0係唔多起眼既位.....

      刪除
  3. OOO......阿靜妳有冇點奶食呀?

    回覆刪除

Hello~