2014年1月2日 星期四

週四碎碎

  • 我終於脫苦海....我D手指好番哂, 冇"爆"~
  • 一日用N塊膠布既日子....暫告一段落...
  • 人係有時候要作出妥協...想唔爆就搽baby oil+cream....
  • 原來Johnson's隻extra care hand cream又幾好用....17.9又唔貴~
  • 婆婆聽到我3年以來都係沖凍水涼既時候...佢打冷震....佢好佩服我...
  • 與其送果D球員, 不如送現金劵俾我仲好.....
  • M記既一日All day breakfast, 唔知多唔多人去食???
  • 好想快D試P.C既新年飲品.....桔味latte , cappucino.....中伏率高嗎?
  • 一間好好地既鋪頭, D貨品擺到"七國咁亂"...一D都唔歸一....好難行.....
  • 新年流流被王兄叫我去C.....哈哈哈......我知佢係開玩笑....

9 則留言:

  1. 亞靜。。。
    我比個 A 你。。。
    唔會比 C 你架。。。
    hehe......
    M 記有 all day breakfast 咩?
    我鍾意喎。。。
    你終於妥協搽 cream 係好事。。。
    所以好得快囉。。。
    你呢個問題少女咁多問題。。。
    答你唔晒啦啦啦。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. all day breakfast..只限於1月1 日....

      刪除
    2. 唓~~~
      我尋日去咗食燒羊架。。。
      無食 M 記添。。。

      刪除
    3. 係呀, 只係得一日咁多....因為M記都係想試水溫....
      我地果條邨, 半日都好似唔夠就賣哂......好彩我不嬲都唔鍾意佢既早餐扭扭粉除外~~
      唉.....我而家得閒冇事做就搽搽搽..........
      食羊架仲好啦........

      刪除
  2. 嘩~~你連冬天都用凍水沖涼?? 我真係都要俾個服字你!! 好勁!!
    我只係夏天會用ga咋!! 失禮失禮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀....沖左3年幾啦.....開窗大一大.....哈哈..
      你要寫好多個服過我了了了.....哈

      刪除

Hello~