2014年1月18日 星期六

樂天ON咖啡榛子朱古力

呢個0係零食屋買既, 原價15元, 折左之後就13.5元~ 一排過~~
 
 
有時成日都食吉百利, 都想食下其他古力既.....
 
 
有果仁既就得我歡心~
 
 
唔知點解, 我對榛子係情有獨鍾, 可能太愛kinder果隻榛子味, 又好鍾意飲hazelnut latte......
 
 
搞到我今次都要試下...雖然係有點貴...
 
 
唔算難撕開, 不過好似我呢D又要完美, 又要影相既就要多DD時間...哈哈~
 
 
都算OK大塊, 不過唔係厚.......
 
 

佢寫有咖啡味, 點會有少少期待....因為咖啡味既古力, 我唔係食過太多次.....都好似3隻手指數得哂.....
 
 
不過, 當我食下去, 就發覺呢排古力既啡味唔濃,
 
 
只可以講好淡...不過又唔係食唔到...
 
 
似飲mocha果種似有還無既味道....
 
 
......
 
 
算啦, 榛子呢, 都叫幾多, 令食客每一口都可以咬到多多既榛子,
 
 
不過, D榛子又唔算烤得好香, 唔算太突出,
 
 
只係留有果種少少脆口既感覺...
 
 
呢排古力, 合格既, 不過就令我搵唔到再"翻兜"既理由了...
 
 
 



7 則留言:

  1. 回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 王子真係眼利~~~ 呢個都算係新野, 不過味道又唔係難食, 又冇野好彈, 又好普通....所以我先冇PO.....呢個係限定mix香草雞味薯片~

      刪除
  2. 無咖啡味嘅咖啡朱古力。。。
    唔食。。。。。。

    回覆刪除

Hello~