2014年1月15日 星期三

成自然

自從濕度低到不能再低,
 
又自從屈服於baby oil cream既"淫威" (哈哈)之下....
 
 
我終於培養到搽cream既習慣.....
 
 
以前要我定時定候去搽, 根本係"mission impossible"....
 
 
因為我覺煩....煩.....仲有煩.....
 
 
又不過經歷過爆到不能再爆, 膠布冇位可黏既時候,
 
 
當十隻手指都黏哂膠布既時候,
 
 
膠布錢"好咩金"既時候....
 
 
當我遇上佢, 煩都係值得.
 
 
由細到大, 都好似用Johnson's既沐浴露多, 所以好自然好相信呢個牌子.
 
 
佢細細支, 淡金黃色既包裝..好舒服......
 
 
佢寫住Extra Care, 高保濕, 都唔錯, 好易推開~~~
 
 
最緊要一支仔賣17個幾, 都唔係貴, 用黎搽手好足夠, 可以用幾耐就好視乎你唧幾多~
 
 
同埋都唔難買到, 一般個人護理店都有~
 
 
我洗完手, 搽...
 
 
出街前, 搽...
 
 
返家後, 搽...
 
 
臨訓前, 搽....
 
 
 
同埋支cream就擺0係當眼處, 令我一定記得....搽...
'
 
久而久之.....我得閒冇事做就....搽....
 
 
托賴, 而家D手指都叫良好~
 
 
咁我就繼續....搽.....
 
 
直至天氣轉濕自先唔....搽.
 
 


6 則留言:

  1. 回覆
    1. 我係好鍾意開窗.....加埋我住tko....呢個區簡直係"濕中之霸"....濕既日子太多....乾既日子好少.....用果數星期就要收埋/...唔太合乎經濟原則~~~哈哈
      不過都多謝王子既建議~!!

      刪除
  2. 咁咪好囉!“淫威“(哈哈)就“淫威“(哈哈)啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對手爆哂....成個人都好down架....做乜都唔係...

      刪除
  3. hehe~~我好差ga, 不嬲都有用lotion, 真係忍唔到ga!

    回覆刪除

Hello~