2014年1月1日 星期三

一榮銅鑼燒 - 草莓紅豆味

呢個0係零食屋買既, 原價18.5, 折左之後就16.7元~
 
 
一包入面有6小包, 獨立包裝~
 
 

作為2014年既第一篇blog, 當然要講下甜零食啦~
 
 
祝大家甜甜蜜蜜, 開開心心~
 
 
我以往都好少食Dora燒, 因為唔太愛佢太甜.....
 
 
草莓紅豆味? dora燒都係紅豆味多, 有埋草莓又唔知點呢?
 
 
加埋王兄買左另一隻"抺茶咩咩味", 我當然唔會買同一隻味...要試哂佢嘛...
 
 

佢係迷你size, 絕對係可以一口食哂佢.....
 
佢每一小包入面都附有防腐劑 (乾燥劑?)既, 可能呢類既食品既保質期未必可以擺得耐...
 
 
又或者偏易壞? 點都好, 有都係一件好事, 不過食既時候要小心, 唔好食埋佢落肚, 因為好易痴住dora燒架..~
 
 
如果唔係要影相, 我一定會擺哂入口.....因為個dora燒巳經好細個, 被我咬左一半就更難令我可以"JA定定"去影.....
 
未食之前, 個餡似紅豆餡多喎!
 
 
不過, 當我一咬下去, 先講個餅皮, 十分柔軟, 好有彈性,
 
 
好怕咬落去係"皮還皮, 餡還餡".....我個人比較喜歡呢類餅皮多少少...~
 
原本仲以為要彈個餡, 不過呢,
 
我唔係我想像中甜 (我想像中既係入面好shiny, 可以好清晰見到草莓醬果款),
 
入面亦係偏啞色, 亦冇任何流心既果醬...~
 
不過個餡既比例都唔錯, 紅豆味佔既比例多少少, 不過可以食到草莓既清甜又有少少微酸味!
 
我愛酸DD....可以令草莓味更出~
 
總的來說, 都唔錯~ 同埋都叫OK抵~
 
唉呀...張相影得唔係幾好添...




6 則留言:

  1. 紅豆同草莓夾唔夾呢? 有冇機會發展? 哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係夾架, 不過大家都太溫馴....係細水長流...冇咩激情果D....哈哈哈

      刪除
  2. 大家都係紅色。。。
    應該幾夾的。。。
    相信可以結婚鳥鳥鳥。。。

    回覆刪除
  3. 唔知點解見親銅鑼燒都會諗起叮噹~~haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 巳經係不可分割了, 不過我覺dora燒都係紅豆味最好呢~

      刪除

Hello~