2013年12月31日 星期二

要再見了...2013

不經不覺, 終於來到12月31日, 2013年快要再見了...
 
 
睇怕今晚我都無咩興趣倒數...
 
 
出街也是, 開電視機睇倒數節目也是...
 
 
不過我一定知, 到時街上一定有好多響"安"聲....
 
 
雖然我係住高層, 點都聽到少少既...
 
 
再唔係....就同周公子夢中一齊倒數..,..
 
 
0係夢入中倒數點計都暖過0係街度同人逼.....呀...
 
 
哈哈哈...
 
 
唔好意思....今日篇文短左少少....
 
 
俾我懶下啦~~~
 
 


10 則留言:

  1. 明年再見,新年快樂!

    回覆刪除
  2. YES,,,,,我寧願在被窩中,攬實暖水袋.....同周公子夢中一齊倒數..,..

    回覆刪除
    回覆
    1. 結果今年我連街既"響安聲"都聽唔到.......訓得太"林"....

      刪除
  3. 衰妹!祝妳新年同周公玩得開開心心,
    哈,唔好同周公玩到忘哂形呀!嘻嘻!

    回覆刪除
  4. 出街超逼人啦, 我都係屋企同家人打邊爐睇電視放煙花咋!! 再講多次先~~新年快樂!!!

    回覆刪除

Hello~