2013年12月3日 星期二

以貌取米

又到出巡時, 又係貴人最開心既時候~
 
 
不過由於食開果間餐廳太多人, 貴人又唔想呆等...(貴人係一個冇耐性既人, 要貴人等, 只係覺浪費時間...)
 
 
於是就去左都係同一商場既呢間:
 
 
 
由於地方淺窄...差D連貴人既"坐駕"都塞唔入....唯有皇兄出手幫忙~~~
 
哈哈...呢張係偷影既....因為我唔知人地俾唔俾影個牌....又太多侍應出出入入.....快快手啦~
 

呢個"蕃茄", 好似係錯字喎....正寫應該係"番茄"...?
 
 
由於貴人愛上左番茄湯底, 所以出巡時對番茄東東係多加留意...
 
 
不過貴人係唔食生番茄的...
 
 
雞扒就成日食....不過牛腩就真係好耐好耐都冇食......
 
 
就吃牛腩啦~~~
 
 
飲品就簡左"珍珠奶茶", 又係太耐冇飲~
 
 
哈哈..又哈哈哈....
 
D牛腩多到呀......真係得果幾粒......仲要係一粒得半條手指尾咁"長"....
 
少都算啦...好味要緊.....
 
不過就稍嫌佢煮得過火...即係UN UN UN....
 
不過見在有D肥膏份上....加番少少分咁啦...
 
番茄湯底有粟米, 我可以理解, 不過有蔥就....少少難明...
 
你只可以講多左一份氣味....
 
談不上會加分既"地步"...
 
個湯底就唔多似"羅宋湯"味, 番茄味偏重DD, 不過我本人覺味道就假左DD......飲完又未至於要飲水既~
 
唯一滿意既係: 米粉個份量, 平時出街食米粉, 總係會覺唔夠食,
 
份量太少......呢個真係夠哂多...都差唔多有兩個...
 
好夠飽~~~
 

左上角既係煙肉, 呢個要讚一讚, 因為完全保有水份, 唔係"乾爭爭"....好怕咬好似豬肉乾咁既質地....仲有少少肥...岩哂貴人....又唔鹹~
 
 
再讚既係, 塊牛油方包, 唔係白方包, 塊麵包係牛油方包, 成塊都係有牛油香味, 又有少少少甜味~~~好似"X頓"既"牛油味方包"~~~
 
 
又夠厚~再搽埋牛油....就真係極品...
 
 
因為貴人太愛牛油了了.....
 
 


都叫幾有茶味, 珍珠都唔少...唔錯~
 
 
總的來說...呢間都叫唔錯......價錢唔貴....唔記得使唔使加一.,..
 
 
貴人會再光顧的...


 

 


6 則留言:

  1. 回覆
    1. 我見D餐牌呀, 薯片包裝呀...好多都錯哂,,..

      刪除
  2. 27蚊有咁多嘢,仲有珍珠奶茶,真係算抵食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 奶茶好似係要另外加錢....煙肉就好似要? 不過都係王兄找數...唔理了~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      刪除
  3. 我好憎等ga, 琴晚去食飯等左陣我已想發老脾!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要我乜乜居0係度等...真係發老脾...因為又冇野做...二來等既時間夠我做好多野......哈哈哈

      刪除

Hello~