2013年12月24日 星期二

Lotte Pepero 白朱古力曲奇餅乾條

呢個0係7仔買既~8.9元一盒~ 一盒一份~
 
 
佢呢個系列,  好似係有古力味, 杏仁味之類......不過呢個都係第一次見....
 
好明顯係衝住OOO而黎啦.....
 
我就即管睇下似唔似...
 
 
由於睇唔明相關語言...又搵唔到有關資訊, 我都唔知入面有幾多包...
 
 
有可能2包...不過證實左係只得一包....有8? 9?條左右啦....
 
 
佢比百力滋要粗身少少...
 
不過驟眼睇就用上唔少曲奇~!~~
 
唔算太甜, 始終有白古力, 想唔甜都好難....不過呢個唔算太過份~
 
咬下去都幾有口感, 因為有好多曲奇~
 
D曲奇都OK似OOO, 不過都係少左DD可可味....
 
OOO都係最好的~
 
餅乾本身, 唔係太"lon", 係少少粗身, 都幾好...因為我好怕食太lon既東東....
 
8.9元一盒, 話貴又唔係貴...不過都叫有少少新意...
 
因為如果成日都古力滋就太悶啦...
 
可以再考慮的~
 


4 則留言:

  1. 衰妹!Merry Christmas!
    今日要變肥妹,食食食唔好停!要開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都merry xmas~~~~
      你係唔係.....詛咒我...肥???
      你係唔係想未到2014之前就被我打鑊金???? 哈哈哈

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀~我既入貨價係5.5, 不過佢呢個價只係幾日, 8.9就係正常價~~

      你有冇一試?

      刪除

Hello~