2013年12月7日 星期六

桃哈多薯圈 - 奶油燉肉味

呢個0係零食屋買既, 原價12.5元, 折左之後就11.3元~
 
 

原本仲以為零食屋唔入呢個添.....希望仲可以有冬天出既"什菜湯"味啦~~~ 因為都係冬天限定嘛~~
 
 
我都好愛白汁既, 白汁雞皇飯/意粉之類既, 我都係好鍾意食....
 
 
不過而家就好少食啦...
 
 
因為我係一名"不飯少女"....(不會在家煮飯的少女....但係我煮野係唔差...好歹我0係英國都煮左4年...)
 
 
所以一見到又點可以唔買呢???
 
 
雞味, 洋蔥味...我通通都....食唔到...
 

薯圈都係一貫既脆口, 偏硬既, 真係要少少牙力去咬.....所以食完成包, 我D牙有少少攰...
 
 
至於顏色, 又好似冇咩不一樣..即係同鹽味比...
 
 
不過就聞到陣陣既白汁味~~~
 
 
佢當中又有DD忌廉味...唔錯唔錯...因為貴人都好愛忌廉....例如飲熱古力一定要多多cream~
 
 
除此之外, 我就咩味都食唔出...即係包講既肉味, 菜味....
 
 
不過有樣野值得一讚既, 如果你係有少少唔太鍾意薯圈太重薯仔味, 太澱粉既話, 呢個相對黎講就少DD~
 
 
拉勻黎講, 呢隻味都唔錯, 絕對好過萬聖節限定既"炸雞味"!!
 
 

 



6 則留言:

  1. 炸雞?!我想食炸雞呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一D都唔KKC....好乾身既味道...唔多好味....

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢個我科都OK既...不過炸雞就唔太like....
      hahah~

      刪除
  3. 呢個我唔鍾意食囉囉囉..................

    回覆刪除

Hello~