2013年12月27日 星期五

週五要碎

  • 人總係有時候要向現實低頭....我都不例外.......黏膠布
  • 有懷疑就當面退回, 行左咁多步....人地點知真唔真?
  • 過完聖誕, 幾日後又新年....真快
  • 好彩早有準備.......唔係就"呢hea"...
  • 寒風中被訪問.....爽爆
  • 我愈來愈習慣早睡.....
  • 我總要做到....哼
  • 節日過後, 超市D古力有少少減價跡象....因為年貨上架了....~
  • 今日早餐麥記好定茶記好??
  • 好多時, 當人去問問題既時候, 佢地好多時都唔係想尋求答案, 而係想搵人去support自己個答案, 因為心中巳有預定答案.....咁就唔好問啦.....唔好要我一盆冰水潑埋黎....

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 我到最後都係被"沙爹牛湯意"吸引住....去了茶記.....哈哈哈

      刪除
  2. 衰妹!未到2014就想炳鑊金個我!=.=
    寒風中被訪,妳慣啦!
    習慣早睡?!.......妳已經好早啦喎......!
    古力減價?阿靜快啲大手入貨啦!
    麥記茶記打孖上啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家就炳你.....哈哈哈~
      係呀.....唔知點解個被竇太正....我一攤0係入面就乜都唔想做...
      我王兄全數俾哂琴日買古力既錢...我買左kinder....麥提莎....不過都係冇減價....有人找數....唔使睇價錢...呵呵
      希望今日去到麥記.....因為茶記有粽食...而我又太愛吃粽.....嗚...

      刪除
    2. 你敢炳我...???? 我就CALL人先....
      最後我都係不敵鹹肉粽既誘惑.....

      刪除

Hello~