2013年12月17日 星期二

佳之選-燒烤味蝦條

呢個0係百佳買既, 單買一包就4.5元, 買幾包好似平D.....
 
 
不過我只係買了一包....所以各位睇清楚好了....
 
 

由於我平時去開果間百佳長期都缺"卡BB"既燒烤味蝦條, 而我又好恨食既情況之下...
 
 
終於都係變節....暫時...
 
由於貴人第一次食, 所以唔想冒險.....小試"蝦條刀"啦~
 
 
查實佢呢個同"卡BB"都好似差唔多價錢....當然佳之選係百佳既牌子, 佢當然係要大力D宣傳....係好正常既商業行為既~
 
 
唔好睇佢個包裝袋咁大....個量都好似應該成正比..?
 
錯了, 個量就少左DD....都係一個市場策略~
 
佢比"卡BB"既顏色要橙色多少少~~
 
蝦味唔算太突出, 不過BBQ味就偏甜酸....
 
比較似外國既BBQ sauce味....而"卡BB"就係清DD啦啦啦~
 
不過佢都係重味左少少, 又未至於食完要飲水...
 
又不過對於食慣"卡BB"既我.....有少少唔太慣....
 
總的來說, 都唔錯既~~~
 

 


4 則留言:

  1. made in Malaysia?? 仲以為係China

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....我反而又冇留意.....只係一味倒入口....呵呵

      刪除
  2. 我都估一定係made in china!原來唔係!

    回覆刪除

Hello~