2013年12月16日 星期一

今冬第一粥

我都好似好少0係blog講食粥既事,
 
 
因為我本身唔係太喜歡食&飲"熱到不能再熱"既粥&湯.....
 
 
我就算食, 都要攤佢一陣先食....
 
 
不過隨住天氣有所變化, 我由平時唔飲熱飲既, 都接受左....(除左天氣問題之外, 仲可以慳番2元...)
 
 
 
而家天氣好似再涼多少少, 我既粥癮又再起....
 
 
我住果條屋邨商場有間茶餐廳, 有粥餐食既, 都有好多款....不過大多數都係"唔回本"同唔夠飽既粥...
 
 
我食來食去都係食 及第粥.....不過茶記轉左menu, 可以有粽 (糭??)食喎....
 
 
我又係一個非常喜歡食鹹肉粽既人, 除它之外, 咩粽都唔食....
 
 
我愛綠豆.....更愛肥膏....
 
 
今次我就簡左: 及第粥+鹹肉粽=28元 (不包飲品)
 
 
呢個都算係最回本架啦~~~~

都唔細隻架~~一個人食就剛好~~~
 
 
D豉油係帶有少少甜味, 仲岩我~~~
 
MY 綠豆~~~~~~~太好了.....我好耐冇食了......我獨愛既鹹肉粽...
 
再my肥膏~~~~~MY鹹蛋黃~~~
 
 
呢D肥膏真係再多都唔夠我食.....因為太甘香.......
 
 
我就係缺脂肪, 缺膽固醇...所以先可以食得咁爽....
 
 
我仲要倒D豉油落去....哈哈哈哈....
 
 
成隻粽就0係瞬間被我"擦"哂了.....
 
基本上我0係街外只會食及第粥, 如果以前仲未搬既時候, 都會食"响(?)螺片雞粥", "鹽焗雞粥"(即係0係出面買1/4隻, 之後再"劈"入去...)..
 
 
而我獨愛係"杰"既粥.....
 
 
呢個粥唔算用太多米去煲, 溶溶地.......又水水地....
 
 
不過最令我煩既係....太熱了...
 
 
對於我呢個急性子既人......又要攤涼少少先食...係有少少難度...
 
 
除左肉丸同豬膶之外, 其他料我都移去第二隻碟放涼...因為只要佢仲浸係粥入面...都係好熱...
 
 
D材料都洗得好乾淨, 冇咩異味~
 
 
最緊要粒肉丸入面, 加左唔少蝦架~~~食起黎好有蝦味~~
 
 
塊膶又冇咩"根"...又甘甘地......真係....岩哂我.....
 
 
我覺加左蔥先係畫龍點睛...~ 蔥既香味混入D粥入面....再多D蔥我都仲得...
 
今日好好涼喎....好唔好再encore???
 

6 則留言:

  1. 你就好啦,缺膽固醇.
    我都鍾意食鹹肉粽,好在唔係淨係端午節先有,所以我年年返來都有食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我都唔敢日日食呀......2-3日食一次就好~~
      而家好似一年四季都可以食~~不過就唔係到到都有得賣~

      刪除
  2. 亞靜...............
    枝仔今日都係食粥呀呀呀..............

    回覆刪除

Hello~