2013年12月2日 星期一

Baketime迷你布朗尼曲奇

呢個0係零食屋買既, 原價9.5元, 折左之後就8.6元~
 
 
一袋有5小包~
 
 

哈哈...又一件英國貨.....
 
 
加埋我之前 (好耐之前..)食過佢既餅乾, 價錢唔貴之餘又唔錯, 所以今次都要試...
 
 
5包先賣8個幾....好抵.....
 
 

呵呵
 

我之前都好似提過brownie既texture應該係介乎cookie 同蛋糕之前就係最好.....
 
 
不過橫睇, 直睇, 高空睇都唔多覺......同brownie有咩關係...
 
 
只係覺一件好普通既古力曲奇.
 
 
佢既大小都係比一個港幣5元大DD 啦(大約),
 
 
曲奇既表面唔光滑, 可能未敷"KK2"既mask....哈哈哈~
 
 
一咬下去, 再次加深左我既睇法...冇brownie既影子.
 
 
因為個texture係實得來, 入面係呈沙狀....但係佢又唔係"散修修"的......連我自己都覺.....神奇左少少...
 
 
不過佢有一好處就全古力味都叫做夠, 都係一般古力味,
 
 
加左少少古力碎, 加左少少口感啦~
 
 
食完覺有咩好唔好...
 
 
不過都叫幾岩俾小朋友拎返學校食, 放0係office都好岩~!
 
因為價錢咁平, 唔好對佢有太高要求好少少~~~
 
有焦糖咩???






4 則留言:

  1. Brownie style係有nuss同古力??

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個標籤又好似冇寫100%有.....只係寫左有可能有....
      不過我覺有會好味DD~~~

      刪除
  2. 回覆
    1. 係喎.........極其量咪叫古力曲奇........又唔chewy....

      刪除

Hello~