2013年12月13日 星期五

卡樂B脆味滋墨西哥粟米片 - 車打芝士味

呢個0係7仔買既, 7.9元一包~
 
 
順帶一提, 而家OK, 百佳都有~價錢差唔多啦~
 
 
呢個之前出既, 同而家有既, 都係辣味...唔多岩我.....
 
所以有日"巡"7仔既時候, 見有車打芝士味都要食一下, 滿足一下我呢個芝士怪...
 
以前食開Doritos, 覺唔錯, 不過食卡樂B都係第一次...
 

量唔算多, 不過就岩一個人食~~
 
 
顏色就比原味粟米申稍為偏橙色少少....可能芝士關係瓜?
 
 
不過呢, 我未食之前聞一聞, 唔...
 
 
真係冇我想像中咁濃味....係好好好好清淡, 少量芝士味...
 
 
側重粟米片本身既甜味多少少.....
 
 
我覺似係粟米湯味 (中式)多少少....
 
 
係就係有少少失望, 不過又唔係難食...
 
 
下次想食芝士味, 都係食番Doritos....
 
 
不過耐唔耐出一出新味, 的確係需要既~
 


 


4 則留言:

  1. 卡樂B都有真係第一次見.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好似一路都做薯片, 薯條多....呢個就....佢都係做薯片好少少....哈

      刪除
  2. oh....你也做了一個網誌清單.....GOOD

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我唔知點整"回應箱"呀.......哈

      刪除

Hello~