2013年12月26日 星期四

海苔芝士牛肉飯@吉野家

有日貴人要出巡去拎野, 0係未拎野之前梗係要行下吉吉島...
 
 
行完吉吉島, 再去吉吉家...因為都係0係隔離...
 
 
 
我去親吉吉家都只係食飯, 好少食烏冬, 公仔麵之類....因為貪朝早一碗飯又飽肚..又暖...
 
 
我都唔知呢個飯係唔係新野, 不過恆常menu好似係無既?
 
 
佢好似有一系列既芝士咩咩, 同溫泉玉子咩咩....加芝士....因為唔記得左係咩咩, 自己睇下啦~
 
 
呢個餐16元, 有日本茶, 如果要凍飲就要加錢的~~
 
 
我都知牛肉既份量就一定會少左,
 
因為有芝士嘛...~
 
不過初初我真係差d望唔到d芝士0係邊....
 
因為同d飯差唔多顏色.....
 
睇個樣就似係淡芝~
 
我先將飯同芝士儘量撈埋, 將飯既熱, 整到D芝士溶~
 
哈~又得~ 仲可以拉到一條條絲~
 
我又估唔到芝士同吉吉家牛肉係OK夾喎!
 
 
稱唔上100%夾, 不過合格有餘, 因為芝士既奶香味同肥牛味加埋一齊係幾夾~
 
 
如果閣下係少少怕羶味, 可能要諗清楚先....
 
我以光速食哂...因為個量唔多....
 
我都係覺野菜or淨牛肉飯好味少少...
 
 


2 則留言:

Hello~