2013年12月20日 星期五

Nabisco Picola 黃豆粉餅乾條

呢個0係7仔買既, 13.9元一盒~ 一盒有2包~1包有6條~
 
有時都會見到有黃豆粉為題既零食, 不過就真係好少買黎食....
 
因為我都唔知佢係乜東東...
 
後來上wiki一查, 原來黃豆粉係大豆炒後去皮, 磨製而成既粉末~~
 
加埋本身對呢隻蛋卷都幾鍾意, 都試下啦~
 
之前既牛奶鹽味都唔錯呢~
 
.....
佢算好易打開, 入面仲可以保留得幾完整~
我想問一下, 咩叫crepe cookie?
 
不過又真係幾脆呢~~又不過呢, 又未至於一咬就四散~~
 
扭紋狀都叫幾討好,
 
唔好意思, 我冇影佢中間個心....因為佢黃豆粉既味道來源係0係中間...
 
中間係空心既, 不過都唔薄, 黃豆粉CREAM就0係最入~~
 
雖然佢只係薄薄一層, 不過都好夠味~~
 
奇怪, 我覺味道有少少似花生醬味???
 
不過, 我like~!
 
濃度係中間多少少, 唔會太甜既~
 

 
 
 
 
 


2 則留言:

Hello~