2013年12月28日 星期六

一年一飲

每一年既聖誕, 如果我去星巴巴或P.C,
 
 
都一定會叫番杯聖誕飲品~
 
 
星巴巴就年年如是....年年都係果3杯......有少少悶.....
 
 
不過年年聖誕都係咁過....又見我叫悶? 哈哈~
 
 
先講星巴巴先, 因為p.c既我都有飲~
 
 
佢有GINGERBREAD LATTE, TOFFEE NUT LATTE & xxx LATTE (我又唔記得左...好似咩咩mocha?)
 
 
我叫左toffee nut, 因為都係最穩陣, 冇得輸果隻....
 
 
 
店員問我要cream嘛?
 
 
愛吃cream既我, 當然要啦~~~~
 
 
不消一會, 由一位senior奉上~ 我點解佢係senior? 因為佢第一句就講:
 
 
"好耐冇見你啦~"
 
 
其他人我都冇乜印象...
 
 
我既回應係: 我懶嘛.......哈哈哈
 
 
一打開杯蓋, 好暖哦~~~
 
 
再飲, 有少少滾.....不過隨即而來係一份湧上心頭既暖意~~~
 
 
LATTE 充滿奶香, 當中充滿果仁味, 真係好好夾~~~
 
 
一啖cream, 一啖latte, 一冷一熱, 個效果好得意~ 同埋D cream有少少溶, 就更加分~~~
 
佢灑0係latte上面既一粒粒, 金黃色既東東, 初時我都唔知係乜,
 
 
只覺甜甜地, 又脆脆地, 又再幾好味~
 
 
後來琴日決定寫今日既blog文內容之後,
 
 
為免我寫錯野, 我上左佢既網站"打布車一車"....
 
 
原來係拖肥糖粒~
 
 
唔怪得之同一般糖粒好似有少少唔同啦~~
 
 
成杯都好夾~
 
 
最畫龍點睛既係D糖粒~~~~
 
 
非常好~
 
 
聽日報告P.C~


6 則留言:

  1. 打布車一車...哈哈哈. 我要幾秒先知係乜意思

    回覆刪除
  2. 如果阿靜請我飲就好囉!呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我中左六合合 (多過一皮), 又或者你用ipad mini去交換...我就請你飲../..
      發夢ing....

      刪除
  3. 我次次都係GREEN TEA LATTE /星冰樂。。。。一成不變@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個green tea latte一向既評語好好, 都幾受歡迎`~~

      刪除

Hello~