2013年12月9日 星期一

富士山包@Panash

好似好耐都冇0係panash買麵包了, 一星期總會經過一次,
 
 
不過就係冇入去既意欲....
 
 
直至前幾日, 我見到佢既小小宣傳牌, 先知佢出新包了~
 
 
panash都係日式麵包店, 逢節日都出節日麵包, 好似X'mas, 就出左一個疑似聖誕樹既忌廉筒....
 
 
而且佢既質素一向都唔錯, 味道有保證...係就係貴DD...
 
 
不過, 味道要緊...
 
 
呢個係: 富士山包, 10元一個, 有牛奶味同抺茶 (綠茶, 唔記得係邊個)味~
(唔係我老作, 真係叫富士山包)
 
 

係唔係好似一座山呢??? 似唔似日本既富士山我就唔知, 不過呢個包既賣相就相當吸引......
 
 
我簡左後者, 因為牛奶味好似平凡左少少.......可能係甜上加甜...
 
 

我都唔知叫佢麵包好, 定係蛋糕好.....不過似麵包多少少....
 
 
佢既質地好軟熟, 好有彈性, 都好綿密, 唔係空氣包~~~
 
 
我先由"咬爆"個"山頂"....
 
 
綠茶係有既, 不過就只限外圍, 麵包最外果層個圈圈.....味道係比較淡少少果款, 都OK既~~
 
 
當我咬爆佢既時候, 有"clock clock"聲出現?!?!?!? 原來係"山腰"以上果層白古力, 同疑似"糖粒" (我都唔知係乜東東...)
 
 
係好有咬口.....一路食, D白古力&疑似糖粒就一直跌....即使我既"保密工夫做得幾好都好...我部坐駕都留左D碎碎....
 
 
白古力同綠茶夾唔夾? 我本人覺麻麻地....因為白古力太甜...
 
 
令我食得唔太清楚綠茶味....只有食到去"山腳"先食得清楚少少....
 
 
哈哈哈...
 
 
不過都叫唔錯架....我王兄食左牛奶味, 佢話唔錯...我王兄因為對食冇咩要求, 不可作準...呵



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 外型真係冇得頂.....令人望多幾眼~~~~

      刪除
  2. 佢都幾吸引我..............
    佢個衰樣都幾好..........
    仲係白朱力添..............
    直頭啱晒我啦..............
    有機會都試一試先得..........
    都係要講聲唔該晒你 ~ 亞靜小姐 !!!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....唔使客氣....
      不過都係甜左少少...

      刪除
  3. 回覆
    1. 你都食番個啦~~~食完牛奶味話我知嘛~~

      刪除
  4. Panash 的麵包十分好味...

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幾有質素~~~可惜屋企附近冇....

      刪除

Hello~