2013年12月11日 星期三

OK既Line Friends promotion話咁快到最後幾日啦,
 
 
貴人之前儲落既印花都要快快手換左佢,
 
 
費事之後變左廢貼紙...
 
 
我一早巳經target左sally 鴨(?)既盒仔啦~~
 
 
不過我本身係唔會擺佢0係屋企,
 
 
咁我點解又換? 平時買開野有印花咪儲下~
 
 
換完就要被我拆佢盒, 影佢...."全相"...
 
 
之後佢既命運都唔坎坷架,
 
 
因為我會定轉送俾我娘...
 
 
我娘既宮殿係名副其實既"接收港",
 
 
因為之前既7仔公仔, OK Line Friends果隻鴨仔匙扣...
 
 
我影完統統送哂去我娘....
 
 
好彩阿娘冇咩怨言....
 
 
佢唔係大個, 一個稍為攤開手掌心咁上下大啦~~
 
好似有熊大, 饅頭人, 兔兔同佢, 4款???
 
四四方方, 都幾岩擺散銀, 小首飾之類...
 
黃色又幾sharp醒...
 
如果佢冇頂頂果隻小鴨, 睇怕好難徒手開盒, 一係就唔掀蓋...
 
講promotion,. OK既就實用性高少少, 不過7仔既就可愛D....
 
不過貴人要儲錢, 唔再刻意去儲印花了了了...


4 則留言:

  1. 唔再刻意去儲印花了>> 睇吓係咪先....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...王子...你唔好咁啦....鳴鳴...

      刪除
  2. 衰妹....妳又儲錢呀?妳又有陰謀呀?
    妳又陰謀完唔講我哋知呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...都唔算咩陰謀既...前排我咪話玩緊隻要課金既game既, (唔係P&D, 唔係神魔), 之後我轉番玩另一隻都係要課金既...係餐廳game....又可以追下仔仔.....

      所以要買點數卡傍身....都係少少地咁買....

      刪除

Hello~