2013年12月1日 星期日

匯一番

各位, 我回來了.....
 
 
經過一整日既休息, 體力回復得九九十十....
 
 
等我講番琴日發生咩事先...
 
 
事情係"拱"既, 因為貴人由廚房出廳既時候,
 
 
想起身既時候, 原本係要用以左腳為重心腳, 再借力轉身既...
 
 
唔知點解....琴日"忽忽痕", 想試下右腳...殊不知,
 
 
貴人隻右腳係"差"腳....貴人真係完全記唔起...
 
 
濕度太低, 一個"冼"腳.....就...呵...
 
 
冇撞到頭又或者係其他地方,
 
 
不過就坐0係度研究點上番去, 因為貴人既knee都唔係太有力....
 
 
坐坐下....貴人好似feel到地下好似"痴痴地"...
 
 
弊了...
 
 
因為以往既經驗...個地下"痴痴地"既原因係只有一個:
 
 
流血...
 
 
不過我完全唔覺痛呀...(我冇糖尿病, 係我本身個病會令感覺偏差, 又或者係冇....所以我好多時都唔知整親)
 
 
.....
 
 
 
半個日本飯碗...既....唔...
 
 
貴人就更加出力, 務求快D"come"番上去椅.....搞傷口.,.,.,
 
 
一睇, 原來, 主要有2處, "打橫""打直"都有.....打直既就好似一條油麵咁粗, 高就一隻尾指...打橫就一隻無名指咁長...
 
 
唔算好深既...
 
 
貴人琴日0係商場四圍搵膠布...因為要搵好大塊既膠布係好難.....
 
 
好彩終於搵到....
 
 
琴晚訓覺...貴人就.....麻煩...因為貴人不嬲訓覺既時候,
 
 
雙腳都會抽一抽筋....(唔關blood circulation事, 又係個病作怪...)
 
 
佢一抽, 主要曲既地方就正正0係傷口位...
 
 
你話呢...
 
 
仲可以既...
 
 
唔知今次要搞幾耐?
 
 
唔好意思, 要大家擔心了...
 
 
聽日恢復寫食~

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 應該係刮到波子既腳踏又或者係"look look"有鐵果部分....加埋D無情力......傷哂...

      刪除
  2. 小心傷囗,有乜事就要揾醫生睇睇呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 事就無咩事, 不過因為傷口0係腳踭後面條骨位.....D摺有一道傷口, 打直又有一道....所以我一企, 一大動作就痛.....好彩我忍痛能力好高......

      刪除
  3. 回覆
    1. 唉..前幾日我又加多一道....左腳後腳爭位, 唔知被咩介損左.....平時唔郁唔痛架...不過訓覺就痛.....2隻腳一齊抽筋既時候就...嘩...救哂命....立刻醒哂

      刪除
  4. 仲0羊0甘吾小心!!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大大人~~~~今次完全都係自己唔小心.....算錯一步....而家都差唔多一個月, 右腳都叫埋哂口....等D焦自己"luck"......
      多謝大大人關心~

      刪除

Hello~