2013年12月4日 星期三

週二小碎

  • 原來又到了換kitty既日子.....不過今次唔太吸引到我....儲到就儲...唔會瘋了...
  • 乜原來我買買埋埋咁多古力....????
  • 要過番D相先得....冇相寫食了了了...
  • 唔知點解, 真係對轉珠遊戲提唔起興趣....
  • On Call 2 愈來愈緊張了......
  • 而家就算少左, 精神都OK, 不過為左個傷口可以快D好, 都要訓多DD咁多多...
  • 個傷口冇再滲血, 隻腳一拉直就呵呵呵...
  • 人唔知足, 只懂不停抱怨, 係好難快樂...
  • 我又見識到"只識講, 不會做"既人了...

4 則留言:

  1. 咁多古力......今個冬天妳一定肥妹!!呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一日都係食一舊, 一定唔食多......我只不過買完又買,.,,,,積積埋埋好多......哈哈哈

      刪除
  2. 人到無求品至高~~ 如果仲要不停呻又唔做o既人更難搞..

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎...,,,.如果由冇, 變有DD, 當又想抱怨既時候, 回頭想想當初自己係乜都冇, 而家都叫有, 好應該感恩.....要知足,,,
      我果日就係見識到一個咁既人.....X佢又唔係....唔X佢又我自己唔舒服....哈哈

      刪除

Hello~