2013年12月23日 星期一

停賽一天

由於貴人岩岩先同膠布搏鬥完....
 
 
足足20分鐘...
 
 
我巳經冇力再諗...
 
 
所以暫停一DAY....23/12.
 
 
聽日再續~ 24/12~

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 右腳就差唔多埋哂口...
      不過新傷就....
      仲有爆左既手指....周身傷..

      刪除
  2. 我都知意外就係意料之外,
    都唔係話講句小心就避免到!!!!!
    所以有冇得叫妳王兄幫妳睇
    下波子,加啲嘢,等妳冇咁易受傷!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇得加架啦.....今次既意外完全係自己唔小心....如果再諗多一步就唔會.......唉

      刪除
  3. 靜..........
    你 ko 咗你的膠布未呀呀呀?????

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊有咁快??? 大塊果D, 我前幾日就買多左.....夠個幾星期用....
      普通膠布就今日去睇睇......

      刪除
  4. Hi Alison, my name is Vicky Shum & this is my first reply in your blog.
    Accidentally I read your writing on dark roca. So I buy one & try. Dark roca is fine for me. So, dropping lines to say thank you for ur sharings.
    I will slowly slowly read all your food sharings.

    U take care. The wounds shall not get infected. If needed, u have to go to see a Dr.

    Merry Christmas to u --> May the spirit of Christmas brings u joy, peace & good health throughout the year of 2014.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀~ Vicky~ 好多謝您既留言呢~
      查實我都唔知dark roca係唔係新野呢.....不過我覺dark好食過原味少少......
      唔使客氣, 睇到你地既留言, 都令我更有動力去搵零食架~所以好歡迎你時時黎呢~
      我而家密切留意住, 好彩冇發燒...乜事都無 (touchwood...)
      多謝您既祝福呀~ 你都一樣~~

      刪除

Hello~