2013年12月19日 星期四

Win2 蒜味麵包

呢個0係零食屋買既, 6.5元一包~ 唔記得有冇9折~
 
 

我都幾鍾意食garlic bread, 尤其係"p hut hut"果D......大小適中之餘, D邊又香口...味道又夠濃...
 
 
自我去左英國後, 前期係好少食....直至後期, 有個flatmate係好鍾意食,
 
 
會0係Tesco (超市)買雪藏既, 通常buy one get one free, 用黎做早餐...
 
 
garlic bread做早餐...我未聽過...
 
 
不過將garlic bread擺入microwave就更未聽過....變得"軟林林"....又un un 地....
 
 
不過呢個確係最快捷既方法....
 
 
 
 
Malaysia??
 
我覺佢唔太似係麵包, 因為冇咩脆口既元素.....
 
似"Riska"粟米球果種質地....
 
至於garlic 味, 係有既, 不過我反而覺似日式粟米湯既味道, 只不過加多左少少蒜蓉味...
 
都唔錯~
 
佢最好就係夠抵食.....好似食極都仲有....
 
仲有一口最多"啪"2粒(^0^), 因為都幾大粒下....
 
佢好似仲有多一隻味, 不過我就冇咩留意....
 
唔.....合格既....不過我覺都係重味少少呢....
 
 
 
又singapore, 又malaysia, 又japan??


3 則留言:

  1. 咁古怪. Made in Malaysia. 係咪扮日本貨呢? 個日本website係間超市喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, 都唔知邊個真......以後都係唔....買咁"crossover"既零食.....哈

      刪除
    2. 亞靜.............
      第二幅圖的 logo..............
      唔係代表佢係嚟自馬來西亞..............
      呢個 logo 係代表佢無豬肉成分............
      表示回教徒都可以放心食咁解..............
      唔係佢哋欺騙你...........
      放心買啦........

      刪除

Hello~