2013年12月25日 星期三

我的聖誕心願

我既聖誕心願呢....主要分micro同macro....
 
 
何謂micro & macro?
 
 
micro者係貴人自己既,
 
 
macro者係貴人以外既...
 
 
無計, 貴人都係讀商科出身, 又恨錢, 又鍾意錢 (^.^;).....
 
 
所以我既blog文滲入左唔少商科元素...
 
 
My micro X'mas wishes 係:
 
 
可以有好多個願望 (燈神style), 中六合合頭...
 
 
可以做事更完美, 滴水不漏
 
 
屋企人身體健康, 工作順利
 
 
唔好再刮到
 
 
唔好再買膠布
 
 
有ipad mini...(^0^;;;;)
 
 
發完瘋了...就要發表macro...
 
少D天災人禍...
 
 
少D爭拗...
 
 
少D"掟"野...
 
 
不要餓荒, 要人人溫飽...
 
 
發表完畢...
 
 
祝大家聖誕快樂, 開開心心~sweet sweet~

4 則留言:

  1. Happy New Year Alison

    Haaa haa I like ur micro & macro wishes, it reminds me of writing my assignments in the university. Take care.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都一樣新年快樂呀~~~~!
      你係讀商科既???
      多謝你like我既wishes~~~我希望樣樣都可以實現....哈~

      刪除

Hello~