2013年12月5日 星期四

M&S milk chocolate christmas tree

呢個0係馬莎買既, 12元一塊~
 
 

又一古力PO~~~
 
 
大家就忍一下我啦.....我一到秋, 冬就好似"脫彊野馬"一樣...四圍搵新古力....
 
 
每一年, M&S都會擺多節日商品, 今年都唔例外~~~
 
 
都係christmas pudding, 餅乾呀, 古力呀呢D...
 
 
一大排既唔岩我.....我鍾意一小包既...咁岩果日我去M&S就有呢個, 之後好似仲有另外2隻味...橙味, bubble choco?
 
 
我比較like焦糖, 就買了~
 
 
12元一塊, 係就係貴架啦, 邊個叫佢come from UK咩......而我又...
 
 

棵聖誕樹都有少許走樣了......又有少少溶溶地...(我食果陣時, 係個幾2個星期前啦..)
 
 
細細塊, 好岩下午茶...~
 
 
食果陣都係要小心DD, 因為個古力既外層都OK脆......
 
不過令我有少少WOW既地方係,
 
佢中間個心 (焦糖部分)唔係完全固體架~~ 我好怕硬哂既焦糖....擲地有聲...哈哈哈.....
 
可以唧出黎架~~
 
講開焦糖, 我對以前麥當當既"焦糖新地"真係十分愛, 百分愛, 千分愛~~~
 
因為佢D焦糖係介乎熱至暖, 仲有花生碎0係面......真係好好味...
 
只不過...佢消失了....成為童年回憶...
 
講番呢個古力先, 成塊古力都唔算十分甜....中度啦...
 
焦糖唔甜又點叫焦糖呢...?
 
唔錯唔錯...
 
又有加煉奶???
 




15 則留言:

  1. 肥妹,我仲估佢會好甜架喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問你叫邊個呀?
      焦糖唔甜點叫焦糖呀? 不過呢個唔係死甜啦~

      刪除
    2. 佢 ~ 好似係叫你咁喎喎喎................

      刪除
  2. 回覆
    1. 如果你既意思係指個心既話, 都唔算, 因為都係半固體既~~~

      刪除
    2. 如果你既意思係指個心既話, 都唔算, 因為都係半固體既~~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀....唉...鬼叫佢係m&s...仲要come from uk......一定要支持下既.....一塊咁多啦

      刪除
  4. 開頭你一講 12 蚊一塊朱古力..............
    我都已經 bang 咗架啦..............
    點知...............
    oh.....no........
    my god.............
    焦糖流心???????
    一見到已經好想食鳥鳥鳥.............
    但係............
    我附近都買唔倒啊啊啊..............
    等...等...等....
    等機會......
    我一定會食倒佢的.......哼 !!!!!!!!!!!
    亞靜你放心..............
    我一定唔會介意你日日都係介紹朱古力架..............
    哈哈哈.............
    你講開 M 記以前那焦糖新地.............
    嗚嗚嗚..............
    我都好掛住佢哋囉囉囉..............
    我而家只可以去 M 記飲他的 ~ 焦糖鮮奶咖啡咋.............
    我呢個禮拜已經飲咗 3 杯鳥鳥鳥.................

    回覆刪除
  5. 枝仔唯有去馬莎啦.........
    caramel latte又點可以同新地比呢???? 差好遠呀.......
    枝仔有冇儲印仔?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊無馬莎............
      我要去搵佢鳥鳥鳥..............
      有儲印仔呀...............
      今日已經加咗 4 蚊嚟換咗一杯中的凍焦糖咖啡鳥鳥鳥...........
      好味好味好好味...............
      雖然係無得比...................
      不過都好過無啦...............
      係咪先???????
      其實我係最鍾意佢的焦糖沙冰咖啡多啲..............
      不過..............
      我咳呀呀呀.......................

      刪除
    2. 呢D天氣飲熱架啦......我覺焦糖東東都係熱既好味D喎,

      刪除

Hello~