2013年12月8日 星期日

瑞士三角朱古力家庭裝 - 白朱古力+牛奶朱古力

呢個0係百佳買既, 24.9元一包~ 一袋有16小包~
 
 

聖誕將近, 各大零售商都趕緊把聖誕商品紛紛上架,
 
 
例如, 更多牌子既薯片, 更多多既朱古力....好多仲要係平時好少見, 都係聖誕包裝.....
 
 
我唔睇個包裝啦...唔通我食膠袋咩...?
 
 
味道要緊....可能有D平時少見既味道...喎..
 
 
我前幾日就見到呢個, 平時都只係得純牛奶味(家庭袋裝), 仲要一D都唔平.....
 
 
當我等緊找數既時候, 就見到有瑞士三角既promote架...有好多三角....呢個就被擺0係最低.....
 
 
見一袋有成16小塊, 1塊有"三階"...用黎止一下古力癮係唔錯既...後來我發覺係止唔到既....只會更想食..不過我一日最多都係食2小包...
 

銀色包裝, 幾聖誕feel~~
 
 
真係好細架, 大約只係得一隻尾指 (古力實際長度)咁長啦~
 
 
沿住D"齒齒"扯下去, 就可以好完美撕開, 又可以唔使整污糟隻手~
 
 

佢所謂既白古力+牛奶古力版, 就係個頂部係白古力~~~
 
 
初初我都有少少擔心佢會過分地甜....因為白古力都係幾甜嘛....
 
 
不過, 當咬下去之後都唔覺好甜, 因為白古力佔既比例都唔算太重~~
 
 
又不過, 我唔係好食得出佢同原味有咩分別...又咪係普通古力...
 
 
不過都幾好食既~~
 
 
尤其係D nougat糖~~又唔難咬, 加埋又有少少杏仁.....
 
 
都幾香既~
 
 
三角原本仲有dark chocolate family pack既, 不過我想"獵"其他古力....作罷了~
 
 





13 則留言:

  1. 雖然唔係食包裝但有時又真係會因為個包裝買左...哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有會因為個包裝買既.....除非好可愛,,,....哈

      刪除
  2. 呢個掂................
    聽日即刻去買先得鳥鳥鳥...............
    多謝多謝好介紹.............
    三角朱古力............
    呵呵呵............
    尤其係白朱古力..............
    我的至愛囉囉囉...............
    明天可以見倒佢食倒佢............
    真係諗起都開心..............
    多謝亞靜你的好介紹..............
    錫晒你吓吓吓..................

    回覆刪除
    回覆
    1. 未必間間有架喎.....因為我去開果係大間少少...
      你唔怕甜左DD?

      刪除
  3. 我鍾意甜...........
    所以唔怕...........
    至於買唔買倒佢啦喎..............
    咁就要睇天意鳥鳥鳥..............

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎....一次一粒好啦...

      刪除
    2. 買咗啦買咗啦...............
      食咗啦食咗啦...............
      我係一次一粒呀.................
      不過一日食幾次之嘛.....................
      哈哈哈.............

      刪除

Hello~