2013年12月15日 星期日

正字要正確

 
太好啦....終於UPLOAD到相....
 
 
又可以再寫下食了...
 
 
不過琴日巳經講左今日既題目係講"搵錯字"....
 
 
所以今日就講一下錯字啦~
 
 
我自問中文都ok, 雖然會考係F.....轉制之後都係岩岩合格...不過我作文有5星架....
 
 
如果你唔問我主旨呀, 段落意思呀, 文章出處呀呢d, 我係冇咩太大問題...
 
 
太大問題既意思係, 夠我日常用就可以啦~
 
 
唔會寫錯字, 有懶音啦~
 
 
我以前冇咁著重錯字呢一環, 自從睇左"最緊要正字"之後, 又加埋以前好鍾意玩PHOTO HUNT, 就變得鍾意周圍搵錯字, 講正音...
 
 
懶音呢回事, 真係處處皆是......連名dj都有....
 
 
懶音呢個TOPIC, 再搵個機會講啦~
 
 
講番正題, 我成日去果間茶記, 個餐牌真係....有好多我唔知佢係錯字, 別字定係根本係岩既字.......
 
"鹹肉粽"----> 咸肉糭?
 
我想知雞尾"飽"點香煎....
 
 
"飽"------>應該係用於我吃得好飽既意思, 而"包"可以指包容, 包括, 亦可以由麵粉類製成既食品?
 
 
沙"爹"定沙"嗲"?
 
 
 
 
仲有架.......我地平時食"過橋米...", 佢就寫左"綫", 定係"線"先岩???
 
 
是"雞"還是"鷄"?
 
 
請各位有識之士賜教...小女子不材.....
 
 
 

7 則留言:

  1. 阿靜,我就考妳出處!
    咸肉糭個咸字出處係乜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係漢字, 可以係姓氏, 亦可以係卦名......

      刪除
  2. 咸..............
    當然係出自肥仔啦啦啦...............

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗱!阿靜一定唔會咁諗我既

      刪除
    2. 哈.....呢個可以有好多個答法......
      要視乎你點問....
      因為我巳經有好多個答案了....

      刪除

Hello~