2013年12月6日 星期五

由細到大, 貴人都有一種非常獨特既性格...
 
 
就係: 堅持
 
 
難聽一點就係死咬不放, 死纏難打....
 
 
成隻吠吠咁...
 
 
 
一星期前發生左一件事, 令我好介懷,
 
 
我唔相信成件事會有一個咁既結局...
 
 
於是就四出尋找方法去解決...
 
 
遠至海外....哈哈哈哈...
 
 
昨天, 終於收到回覆, 文中建議我可以嘗試用某一種方法,
 
 
貴人當然一定要試, 因為唔試過, 貴人係唔會"心息"...
 
 
萬一呢個就係解決方法咁咪弊?
 
 
哈哈哈哈~!
 
 
解決左啦~
 
 
貴人當然好開心, 因為貴人就係因為堅持到最後一刻,
 
 
唔肯放棄, 先為自己帶來希望...
 
 
睇來我既"死咬指數"又升呢了...
 
 
 
P.S 唔好問我係咩事, 只不過係小事一摏...~

12 則留言:

  1. 做咩最近都唔見妳過來留言既,唔通我的食譜唔啱妳睇,傷心中... 講番正題,妳同袁生堅持個種性格都幾相似咁喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁太, 唔係呀~~我日日都有去你個blog呀~~~~
      你次次一出po, 我都有留言架~~~
      不過個名唔係"寧靜中的XXX", 而係"Alison XXX"~~
      你既食譜又點唔岩我呢??? 係十分岩....次次都引我流哂口水.......
      我係果種"不到黃河心不息"既人.....不過我呢個性格同我星座係好唔似.......哈哈哈
      可能我同袁生係同一條村....哈哈哈

      刪除
    2. 我知妳留言個時係"XXX Alison" , 我都知妳係寧靜 , 就係因為我最近出的post都唔見妳蹤影 , 心情跌左落谷底 , 爬唔到出來了 >_< 哈 ...

      刪除
    3. 我好似個個po都有留言架?? 間唔中一個半個...就...哈哈...
      我日日都有去你個blog~hahha

      刪除
  2. 阿靜,我知妳,妳就算追到外外太空妳都要揾到答案架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算搵勻全銀河系我都要搵到答案~~~哈哈哈

      刪除
    2. Vincent..............
      千其千其要記住...............
      唔好欠亞靜一蚊呀............
      真係追到天腳底都會返你還返嗰一蚊架.............
      哈哈哈............
      亞靜可 ~ ~ ~

      刪除
    3. 哈哈...我又唔會既...
      不過答應左我既事, 當事人就一定要做到LOR.....如果唔係我實追..債

      刪除
    4. ok...............
      答應你 ~ 請你飲咖啡................

      刪除
  3. 咁堅定o既堅持性格....好佩服!

    回覆刪除

Hello~