2013年12月10日 星期二

週二又碎

  • 試過玩P&D, 真係提唔起興趣....
  • 我向來做事都係有好多個plan....放心...
  • 我個傷口琴晚終於唔扯.....,冇左撕開既感覺...太好了....有得訓...
  • 一碗糯米飯好飽肚?? +多杯熱飲要28大洋?? 真係唔知抵唔抵....
  • 為左一個包而要我乜居居等15-20分鐘??? 我話之個包鑲金, 放哂鑽石....要我等就等於浪費我既時間...
  • 我個額頭真係刻左"麥皮饅頭".....D店面都知我好愛食...第一句就問: "係唔係要麥皮?"....哈哈哈...
  • 同一個人一日之內可以遇見三次...太有緣了....不過呢個係auntie....
  • 我有鼻敏感, 所以嗅覺唔太好....所以我嗅唔到任何寵物味....鄰居無言了...

沒有留言:

張貼留言

Hello~