2013年12月22日 星期日

Dark Roca

呢個0係萬寧買既, 8.2元一包, 一包有3粒~
 

...........佢又再自己轉方向...
 
Roca, 我真係有NNNN咁多年冇食過啦.....因為屋企唔太愛食....二來平時要食既都食MM啦....真係好少何會買....
 
仲有一個最大因由係....佢好似一顆鑽石..."鑽石恆久遠, 一顆永留存"....
 
所以就"棄食而遠之"....
 
不過隨住"古力潮"日漸高漲....又開始望下有冇新口味....
 
我都唔知呢個係唔係新呢....不過我0係超市見到有peppermint味...由於我唔like薄荷...冇買..~
 
 
佢同一般Roca一樣大小~~~~包裝顏色用上深啡色, 有少少未食先苦既感覺~
 

基本上, 實際上, 佢都係一顆鑽石....
 
唔會有半點流心, 全身都流住Roca既血...
 
佢的確係冇咁甜, 原味既太甜啦....
 
牛油味既比例多DD, dark choco味就少DD, 大約6:4~~~
 
不過重牛油味先係Roca~~~
 
夾雜住少少果仁, 令食起來多一份香氣!
 
平心而論, 我又幾滿意~~
 
由於佢唔係獨立包裝, 對於我呢D"打開左就不留活口"既人, 佢地既下場就當然....哈哈~~!
 
 




4 則留言:

  1. This one I am interested. Will try next time when come back if can see.

    回覆刪除
    回覆
    1. 要試試呀~!仲有一個輕盈版 (原味)~

      刪除

Hello~