2013年12月12日 星期四

海鮮大阪燒堡@Mos Burger

由於最近 (查實一D都唔近) 屋企果個mos burger都摺左,
 
 
所以想食既就唯有趁覆診既時候去Langham Place食, 又或者係去東港城食.....是日去了後者~
 
 
佢都好似出左呢個包一段時間啦, 不過一直都冇去試....我知呢個係限定東東, 過多一排就換第二款架啦~~~
 
 

個包本身就26元, 因為我"又加呢樣, 又加果樣"既關係...
 
 
埋單既時候, 個價錢就係"層壓式"上....
 
 
26元(包)+ 22元(甜品) +8元(古力凍飲)
 
 
甜品冇咩太特別, 所以今次講個米堡啦~
 
 
我一直都幾buy mos burger, 因為佢D包係即叫即做, 保證送到客人手上係熱呼呼的~~~~~ 同埋佢地customer service好好~~~
 
 
順帶一提, 我叫左既係米堡, 不過都有漢堡可以簡架~ 一共2款~
 
 
等都唔係等好耐, 因為美食係要付出時間既, 何況等待都係一種樂趣 (有時)...
 
 

我叫左米堡, 原因係平時都係食漢堡多, 米堡比較少.....同埋貴人太鍾意食飯.....澱粉質怪...
 
 
同埋貴人愛mos burger既原因係, 就算個包漏汁都好, 對手都唔會污糟...因為佢張包裝袋既物料唔錯....又呈漏斗型, 就算食得"呢hea"少少都唔怕一身都係...
 
 
個包真係有好多層...炸海鮮, 雞蛋, 椰菜碎同醬汁~
 
 
貴人都要係未食之前壓一壓, 先可以一次過放哂入口~!
 
 
個海鮮最主要有蝦, 蝦味都幾夠~ 又夠脆~~~由於貴人掛住食, 冇影入面有乜海鮮.......
 
 
初初我以為隻蛋一定冇咩蛋味, 一定係凍冰冰....事實又唔係咁喎........個蛋黃夠哂甘香, 充滿"膽固醇"呀~~~~~~哈哈哈~~~~
 
 
最有趣既, 我反而係覺D椰菜, 係凍冰冰既~ 不過又唔係出哂水果隻....
 
 
係唔係佢想營造一冷一熱既效果?
 
 
我覺唔錯, 可以刺激味蕾, 幾得意, 同埋D凍椰菜唔會"溝淡"左下層既醬汁~~~
 
 
成個包, 我真係搵唔到任何野可以俾我彈....
 
 
我好滿意了...

`

4 則留言:

  1. 咁厚....阿靜妳有冇咁大個囗食架?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以咪要壓扁一點, 個口就岩岩夠~
      不過真係好"文".....

      刪除

Hello~