2013年12月18日 星期三

勁堅勇

冬天, 我最怕咩`?
 
 
就係落雨.....呢幾日本身唔凍架, 不過加埋落雨就凍上加凍....
 
 
因為水氣可以降溫, 所以大家可能0係呢一兩日覺特別凍....
 
 
不過, 我有我態度,
 
 
我依然喜歡開風扇......開窗, 短褲(出街也是), 仲有沖埋凍水涼添...
 
 
不過我依然係可以接受~~
 
 
可能0係咁, 我既耐凍能力一日比一日高~~
 
 
我幾乎日日都被人訪問.....最少兩次......
 
 
最近連茶餐廳既掌櫃都特意來訪問我~~
 
 
連便利店收銀初初見我一次就講一次, 而家都好少講...
 
 
可能佢地認為我着長褲反而係唔正常....
 
 
因為我少過10度, 同多過10度都係咁多....只不過都係加多件夾棉褸....
 
 
冬天着短褲巳經成為我既標誌...
 
 
不過我都有凡人既基因, 都總有時候怕凍既.....
 
 
所以就食粥, 食糯米, 食古力....
 
 
為求提供糖份同熱量.....
 
 
我藉口多多....
 
 
我今日要出街拎野...又要同寒風作戰了...
 
 
不過又可以擦餐勁了了了....
 
 


2 則留言:

  1. 咁“清凉“就唔洗開風扇,俾少啲電費用嚟買石嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔開我又覺空氣唔流通...哈哈...
      巳經慳無可慳....
      唯有少買DD雜誌....啦~

      刪除

Hello~