2013年11月30日 星期六

緊急暫停

由於貴人(即係我),
 
頭先晨早PK左, 刮到隻腳, 流哂血...
 
我岩岩先沖完涼...
 
我巳經冇力再寫任何野啦`...
 
有咩野聽日再同大家匯報啦....
 
不過我無事, 不用擔心...

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝王子既關心, 今日好好多~~~
      不過今日仲要出去買膠布.....我就快要變成膠布專家啦...

      刪除
  2. 阿靜!小心處理傷口呀!休息下啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為琴日太過出力...個背部好攰...結果今日就冇事啦~~~

      刪除

Hello~