2013年11月13日 星期三

週三碎碎

  • 好羨慕呀....可以去大阪....不過朋友只係去4日....唔多夠"皮"...
  • 不過朋友好好....問我有咩想要....我想要kitkat....因為日版多新口味.....
  • 我都有少少後悔唔0係Bicester Village (outlet)唔買多D野....
  • 我又中了一元現金咭....lucky~
  • 琴日斷斷續續下了一日雨....好討厭...
  • 一句"你仲未X"....真係"辣慶"哂所有人....0係人地傷口灑鹽咩.....
  • 我真係幾like阮兆祥...佢幾時都發放正能量...一句"紅咩咩咩館"....就令人爆笑.......我都收唔到聲.....
  • 我係一個信事實既人, 請拿出數據來....

11 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝你呀~~~朋友十二月中先去....好想快D見下呢....
      我連味道都簡好了了了....

      刪除
  2. 回覆
    1. 一個歌唱,運動既......
      另一個係....咩咩咩... =紅咩咩咩館

      刪除
  3. 有陣時...............
    眼見都不為實...............
    耳聽都未為真...............
    用個心去睇嘢...............
    係最好最好的...............

    回覆刪除
    回覆
    1. 我三樣都用.....我舉一反三, 最愛辯駁...哈

      刪除
    2. 好彩你唔係我個女....................啫 !!!!!!!!!!!!!!

      刪除
  4. Alison你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊香港遊山玩水好去處,讓大家分享不同生活體驗

    你的文章切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載你網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建構一個屬於香港人的講玩講生活平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結全港好玩之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    回覆刪除
  5. 朋友好有心wor~~期待你新"食評" ..hehe~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~~因為都唔係我開口先, 係佢主動問我呢~~
      佢係我whatsapp排行榜頭3甲~哈哈哈

      刪除

Hello~