2013年11月21日 星期四

童星闊條麵 - 杏仁芝士味

呢個0係零食屋買既, 原價13元, 折左之後就11.7元~
 
 
請注意, 之前果數日係有特價既 (比我買果陣仲要平), 不過唔知今日佢個價會唔會轉, 因為係特價野~ 睇個價錢牌啦~
 
 
佢呢個都出左2個星期啦....都唔係咩新野lu~
 
 
不過繼上次既麵包條之後, 我開始對童星多番少少信心...1CM到啦....呵呵...
 
 
加埋有杏仁, 又有芝士, 又點可以唔試呢?
 
 
佢既闊條麵都係以雞味, BBQ味果D為主, 因為比較"大路", 易接受少少...呢個未必人人喜歡...
 
 
因為有人可能對果仁類敏感, 可能唔鍾意果仁既味道, 又或者唔鍾意芝士既羶味....
 
 
各類各類...
 
 
不過我就係愛呢D.....係太愛...
 
 
好坦白講, 一打開個包裝袋, 我都聞唔到咩杏仁, 芝士既味...
 
 
唯有一吃知真偽...
 
 
唔.....如果我要比分, 十分為杏仁味最濃, 佢可能只得3-4 分...
 
 
佢真係清香到不能再清香, 因為就消失, "走佬"...
 
 
芝士味喎, 唔好期望好似cheddar cheese咁濃, 同杏仁味一樣, 都係咁....
 
 
又係清, 不過我覺佢既角色係輔助杏仁味, 係帶出杏仁味,
 
不過杏仁味又唔爭氣...
 
 
結果咪....唔多特別, 不過又唔係難食, 冇咩驚喜...
 
 
即係唔會encore果隻lor lor lor....
 
 
順帶一提, 唔鹹, 不過之後睇個label 就....哈
 
 




4 則留言:

  1. 童星而家都出唔少不同既口味!
    但都係原味最好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時都係原始既最好~

      刪除
    2. 好多嘢我都係食返原味的................
      古靈精怪的味道我真係受不了呢..............
      尤其係芝士味..............
      哈哈哈.................

      刪除
    3. 都唔算好大陣芝士味既~~

      刪除

Hello~