2013年11月6日 星期三

Topvalu 番茄羅勒味煎餅

呢個0係吉吉島買既, 9.9元一包~
 

呢個Topvalu, 係AEON (前身叫吉吉島)既自家品牌, 佢涉獵好多個範疇, 食既又有, 用既又有 (唔包電器, 家俬)....不過主攻都係食品, 種類都好多, 價錢又唔貴~~~
 
 
如果果日唔係要去吉吉島買冬天被, 睇怕我都唔會去行吉吉超市.....
 
 
一同上架既好似仲有咖喱味煎餅~ 不過我唔"好"curry, 所以都要呢個~
 
 
 
量唔小架, 塊塊都叫OK厚, 係好標準既煎餅厚度~
 
聞又聞到幾大陣番茄味喎~~~
 
不過一食落去, 茄味又消失左???
 
取而代之既係煎餅既米味~~中等程度啦~
 
茄味返田了? 冇"奶油"喎....
 
於是...我就.....好"核突"地...
 
"奶一奶"佢....哈哈哈~~
 
原來茄味只係"表面限定", 煎餅心係完全米味呢~~
 
不過當享受煎餅既同時, 原來又吃到芝士味~~後來label顯示, 有加芝士粉呢...
 
個效果比較似"焗肉醬意粉+芝士粉"果種feel~ 不過只係好輕微, 因為主要味道都係...
 
米...米...米...
 
 
 
 



7 則留言:

  1. o係HK時冇買Topvalu d o野試吓添.

    回覆刪除
  2. 咁..............
    我想問呢............
    你 奶 佢表面的時候...........
    你 奶 倒佢的羅勒味嗎嗎嗎??????

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似冇咩basil味喎....只係feel到茄味+芝士味.......

      刪除
  3. curry我okay (除左公司個件次外)..哈哈~~

    回覆刪除

Hello~