2013年11月12日 星期二

涼涼暖暖

呢排既天氣真係唔多穩定,
 
 
一陣子暖, 一陣子涼....尤其一早一晚...
 
 
明明訓果陣仲係有DD涼意, 半夜就熱...
 
 
雖然...我有啟動"散熱系統".....不過都係唔得...
 
 
我王兄話梗係啦.....我"cum"果張係駝毛被....唔熱至奇....
 
 
不過我有露我對腳板散熱, 被 亦冇cum到頸架啦.....
 
 
依然出汗....
 
 
"海燕"都叫走得七七八八, 琴晚都好明顯覺係涼左少少,
 
 
起碼我完全唔覺熱....
 
 
仲有....而家我巳經踏入飲熱飲既階段....
 
 
以往, 除左好凍好凍(即係少過10度)先飲,
 
 
而家呢個度數飲唔係我覺寒,
 
 
係都好似慣左飲熱野....仲有,
 
 
可以慳番2蚊....哈哈....
 
 
不過我有個疑問,
 
 
飲凍野既時候, 有時咪會凍到個頭"那"埋一舊, 痛痛地既...
 
 
點解飲熱飲既時候, 唔會出現相同情況呢??
 
 
而變成個"心口那埋一舊"呢????

12 則留言:

  1. 咁快出動駝毛被??妳怕凍咗!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前咪開始涼既, 咪諗住早少少換左佢.....因為果陣一晚都訓唔到3個鐘.....
      同埋對上個冬天都係用佢, 我直接用佢啦~算啦....琴晚都叫訓得幾好.......起碼都叫有5個鐘.....不過拆開計...哈哈哈..
      係喎...你知唔知BS有冇私人留言呢個function架呢?

      刪除
    2. 琴晚落雨谅浸浸,當然訓得好!
      私回!我都想知有冇!我就揾唔到有!!

      刪除
    3. 今朝都好涼呀....
      我超想知....因為有時有D topic唔係太想人地加把嘴埋黎........

      刪除
  2. 飲凍嘢而 那 埋一舊..............
    係因為你身體機能出現問題啊.................
    而飲熱嘢的 那 埋一舊...................
    係咪那股暖流直入丹田嗰吓感覺呀????????????????
    好鬼正架喎喎喎................

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係醫生? 點解你知係有問題?? 定係你自己覺係呀????
      我睇過維基百科, 呢D叫brain freeze, 又叫ice cream headache, 係正常反應呀

      刪除
    2. 那 埋一舊都叫正常????????
      唔係敏感先會有呢啲証狀架咩??????
      我就當然唔係醫生啦...............
      不過你可以去搵蜓醫師問一問架喎...............
      隔山打牛的把把脈都應該可以的.................
      佢的醫術咁鬼死高明.........................

      刪除
    3. 好多人都有呢D反應架啦....如果係呁...飲暖野那埋一舊既話...枝仔你都好似......有少少問題喎....

      刪除
    4. 我唔係有少少問題................
      我係有好大的問題................
      哈哈哈...........
      不過又點同呢????????
      你後生過我好多好多架嘛...............
      係咪先??????????????

      刪除
    5. 呢D唔係後唔後生既問題, 細至小朋友, 大至長者, 一樣都係可以有呢D情況, 因為呢D都係身體好短暫性既溫度調整問題...
      你大可以去維基百科搵答案喎...
      唔可以用個人感覺套整別人身上呢.....

      刪除
  3. 我淨係唔飲得凍咖啡, 會頭痛~~都唔知點解~~不過依家真係無飲凍野乜滯, 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為有咖啡因?? 同埋少飲凍野?
      我呢排都少飲凍野....琴日飲左杯珍珠奶茶.....凍到上腦....哈哈

      刪除

Hello~