2013年11月10日 星期日

吉百利STARBAR朱古力

呢個0係7仔買既, 7.9一條~
 

...............
 
 
7仔都好定期同吉百利有合作, (比較)成日都有promotion,
 
 
即係減價, 又或者係順勢新古力~
 
 
今次係兩者皆有~比其他便利店都平DD咁多多啦~
 
 
我第一眼就見到呢個, 因為佢黃色包裝~
 
 
同埋有花生~我係好鍾意花生古力~鹹食花生 (尤其南乳花生)都鍾意~~
 
 
不過就係唔食花生炆豬腳, 同蒸花生....
 
 
第二日就食了....
 
 
點知..
 
 

我唔多介意佢chewy 唔chewy....
 

我拉到一條既焦糖絲~~~~仲有少少流心.....
 
 
唔知係唔係天氣仲未算涼既關係...
 
 
焦糖本身既味道就有少少同花生醬相似..(本人感覺),
 
 
我食到好大陣花生醬味~~~個味唔錯架~~
 
 
不過問題就出0係中間淡啡色果舊唔知咩既東東....
 
 
佢又唔係威化餅, 又唔係餅乾......
 
 
似蛋白蛋糕, 加0係頂上面果D蜜糖脆脆...不過佢呢個係"起沙版'....我真係唔知點形容好....
 
 
搞到好似咬緊一PAT野.....
 
 
同埋古力既比例太少.....
 
 
唔係我鍾意既古力LOR....我都係愛picnic~
 






7 則留言:

  1. 我都試左,好花生味,麻麻地,食完肚子都有D唔舒服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我始終覺佢中間果舊唔係咁好,.,,,,.
      而家冇事嘛?

      刪除
    2. 無事了,有心!

      刪除
  2. nonono................
    樣衰...............
    唔要..............

    回覆刪除
  3. 成pat野咁, 大佬, 真係吸引唔到我.. >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個賣相真係唔係幾好........真係"一次貨仔"~
      我都係愛"picnic "~~~

      刪除

Hello~