2013年11月27日 星期三

Doritos 粟米濃湯味粟米片

呢個0係7仔買既, 13.5-9元一包~
 
 
由於我食果陣都係差唔多一星期前, 前一兩日我經過零食屋, 見佢都有得賣~ 價錢仲平....哈哈~
 
 
我都幾鍾意食Doritos既粟米片~尤其係紅色包裝, 芝士味果隻~
 
不過就唔係日版~
 
今次見日版又有限定味, 仲要係粟米湯味..,,,.一定要試~
 
唔知大家有冇留意, 日本既自動販賣機好多時都有細細罐既粟米湯架~
 
不過就係熱既~ 係冬天飲就更加滋味, 因為熱呼呼, 飲完成個人暖哂~ 加埋甜甜地, 人體有糖份去產生熱能, 仲精神D架~
 
不過而家HK有D便利店都有擺日本罐裝粟米湯入個熱飲櫃~
 
大家都可以試一試...不過我個人就buy麥精維他奶 (熱)多D~
 

佢唔係細包~
 

我之前都有食過Riska粟米濃湯球 (零食屋都有, 大約8元, 不過價錢可能有變動), 大約都知呢類零食會係咩味~
 
不過Riska (下稱R) 就係偏甜同重味少少...
 
呢個我一打開個包裝袋, 都聞到粟米湯味, 不過就比R清少少...
 
再咬一塊先, 我都唔多講個脆片啦, 因為都係一貫既脆~ 有D咬口, 有少少粒粒~
 
不過味道食起黎就比R要淡DD咁多多, 不過仲係好稱職既粟米湯脆片~~~
 
亦好容易搵到重要元素, 粟米濃湯既香甜味~~
 
都不過由於佢係粟米片, 係經過 炸, 焗 (?) 始終都多左一份烤焙味~ 即係DD又咁多多既lon 味~
 
兩者加埋都balance到~
 
我巳經encore左一次了~~~
 
 


 

4 則留言:

  1. Doritos我麻麻地,可能我冇乜牙力.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺佢係硬左少少......
      所以每一口都係一塊起, 兩塊止....

      刪除
  2. 佢係我鍾意既品牌,乜都唔洗講,我Like!

    回覆刪除
    回覆
    1. 7仔好似出左煙肉味, 芝士味...都係日版...不過就唔太好食.....你可以唔使試....

      刪除

Hello~