2013年11月23日 星期六

長左少少

我積積埋埋好多沉底PO....
 
 
遠至一個幾月前...都係出去覆診既時候食既...
 
 
好啦, 新歡 (零食)未上場, 就寫住一篇先啦...
 
 
我都唔知可唔可以將佢歸為...飲...
 
 
算啦....自己同自己拗, 絕對係冇意思....
 
我近來去覆診, 都好鍾意去朗豪坊既mos burger~ 因為服務好, 令我覺自在少少, 主要原因係陣中有限定漢堡嘛...
 
我去果陣係有, 不過係我唔愛食既東東...與其話唔愛食, 呢個係"好唔回本"....
 
就係呢個
 

又咪係一個魚柳包......係精緻少少....
 
 
我想食肉多D....0係我既飲食字典中, 魚唔叫得上係肉, 亦唔可以滿足我對食肉既慾望.....
 
簡單D講, 唔夠飽肚.
 
 
於是我叫左另外一個包, 由於冇咩好彈, 我都唔講多啦...
 
不過今日我想講既係:
 
呢杯咖啡.
 

我唔想飲汽水, 又唔想飲果汁....只係想飲咖啡...
 
 
不過果陣仲係有少少熱, 未係飲熱野既時候, 梗係飲凍啦...
 
 
佢既咖啡, 驟眼睇, 真係"可X", "百X可X"冇咩分別....
 
 
我亦冇叫佢少冰....
 
 
佢另外俾糖水同奶粒....我差D twist斷個奶粒開接口....好艱難之下終於開到...
 
 
可以同大品牌既咖啡比, 我完全唔覺有咩地方輸蝕, 好好飲~~
 
 

支飲管我巳經整到最入......都仲係咁樣...
 
 
同個杯唔多岩比例....
 
 
搞到我個頭都要"惡"高D,,......
 
 

我0係飲既過程, 雙手完全係同個杯"零接觸",
 
 
唔係個杯污糟, 而係我有時好鍾意咁樣飲....
 
 
 
我又冇搖佢...當我飲完.......想咬下冰既時候...
 
 
乜咁少冰既?
 
 
唔係溶哂, 因為果陣, 果附近係有少少涼, 唔可能整溶D冰...
 
 
我0係唔夠5分鐘之內食哂所有野, D冰就更加唔會溶...
 
 
真係好少....杯野真係抵飲.....
 
 
係我好彩定係規定架呢???
 
 
我以後都飲凍啡了......


 
 
 


4 則留言:

  1. 去mos burger我一定係食rice burger

    回覆刪除
    回覆
    1. rice burger好味D, 又飽D...不過食吃黎就比較易散,,,,,哈

      刪除
  2. 5 分鐘你可以 KO 呢個餐???????
    仲可以食 2 個包??????
    勁呀呀呀呀呀呀 !!!!!!!!!!!!!!
    我都想知點解支飲筒要咁~~~~長!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好似冇0係篇文入面提過我有食2個包../.
      我係有提過魚柳包, 不過我寫冇食架/...
      所謂"另外一個包", 即係 非魚柳包也

      刪除

Hello~