2013年11月9日 星期六

家有黑洞

承上一個blog entry,
 
 
我不得不承認.....
 
 
我係一名"餓底", 仲要係長期果隻....
 
 
我基本上好似一個黑洞....
 
 
有幾多東東, 我就食幾多東東....
 
 
同埋我唔想浪費食物, 往往我都食得乾乾淨淨....
 
 
我個肚好少何有飽呢個signal.....
 
我可以食完"冇幾耐", 轉個頭又走去食另一餐...
 
 
因為我日日都只係堅持食兩餐....活動量根本不多~
 
 
只要一有機會, 即係王兄找數之類...我一定會食好好飽.....
 
黑洞呢個名, 係我朋友幫我個胃改既....哈哈哈....
 
我王兄都好服我既胃容量....
 
不過我又未可以去到可以參加競食大賽既"地步"....
 
我唔想再肥, 所以我刻意減少平時食既量,
 
留番D quota第二時用....,.
 
 
 


8 則留言:

  1. 2 餐??????
    真係只食 2 餐?????
    就咁睇你的零食都已經飽鳥鳥鳥....................

    回覆刪除
  2. 我遇上鐘意食嘅都係黑洞黎架XD

    回覆刪除
  3. 咁都未算誇張, 我公司有個肥妹仔話要少食多餐減肥, 但每個鐘都見佢入pantry食野至少一次, 零食又有, 飯呀, 粥呀都有, 我覺得佢個肚先係黑洞! 仲想提名諾貝爾獎tim呀, 我發現左黑洞啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁樣都叫減肥??????? 不過真係少食多餐.....仲好多餐.....
      快D提名...絕對係大發現.......呢個黑洞可以隨時研究....

      刪除

Hello~